ZŠ a MŠ Petrovice u Karviné

Vzkazníky

Ve vzkazníku naleznete poslední aktuální informace o dění ve školce. Přispívat do vzkazníku mohou pouze registrovaní uživatelé.

Vzkazník MŠ Petrovice

Vzkazník MŠ Marklovice

Vzkazník MŠ Závada

Designed by:
Akce ZŠ Marklovice 2018/19
Škola v přírodě Horní Bečva - 9. den PDF Tisk Email

skola v prirode horni becva 9 den Námořníci z Marklovic – Horní Bečva – DEN DEVÁTÝ

Dnešní den jsme začali „večeří" – přistáli jsme totiž na Ostrově humoru a zábavy. Počasí nám přeje, sluníčko svítí, je krásné babí léto. Odpoledne jsme běhali a skládali v posádkách vtip slovo po slově. Luštili jsme námořnický zábavný testík. Poté si posádky vylosovaly vtipy a musely je předvést jako scénku. To jsme se nasmáli!! Po „snídani" jsme dětem sehráli humornou pohádku O rybáři a staré botě a pěkný den jsme ukončili diskotékou v pyžamech. Na přání dětí jsme hráli samé „ploušťáky". Fotky zde.

Škola v přírodě Horní Bečva - 8. den PDF Tisk Email

skola v prirode horni becva 8 den Námořníci z Marklovic – Horní Bečva – DEN OSMÝ

Skončil víkend a naši malí námořníci se vrátili k dopolední výuce. Velkou radost z toho neměli. Dnes jsme ztroskotali na Pustém ostrově. Všichni trosečníci po snídani dostali malý míček – Wilsona, kterého si vyzdobili, pojmenovali a celý dnešní den jim dělal společnost. Za jeho ztrátu měla celá posádka trestné body. Všechny odpolední aktivity směřovaly k naší záchraně a přežití. Pokoušeli jsme se rozdělat oheň třením, skládali z šišek velké S.O.S. a posílali vzkazy v láhvi. Večer jsme v týmech vyráběli originální mapy ostrova. Fotky zde.

Škola v přírodě Horní Bečva - 7. den PDF Tisk Email

skola v prirode horni becva 7 den Námořníci z Marklovic – Horní Bečva – DEN SEDMÝ

Dnes jsme konečně zakončili trénink na suchu a vydali jsme se k místní přehradě. Jelikož jsme naším kartónovým lodím až tak nedůvěřovali, nechali jsme je v přístavu u hotelu Labyrint. Turistika nás bavila, po cestě jsme našli i hříbky a u přehrady házeli žabky. Po odpoledním klidu jsme přistáli na Tanečním ostrově. Děvčata si připravila krásné tanečky mořských panen a hoši ztvárnili scénky na hudbu z filmu Piráti z Karibiku. Nedělní večer si děti nakoupily občerstvení a šli jsme „do kina". Fotky z dnešního dne zde.

Škola v přírodě Horní Bečva - 6. den PDF Tisk Email

skola v prirode horni becva 6 den Námořníci z Marklovic – Horní Bečva – DEN ŠESTÝ

První víkendový den jsme celý strávili venku – v dopoledních hodinách děti dokončily lodě a každá posádka si svou loď pokřtila. Poté jsme sportovali – hráli házenou, ringo, florbal. Odpoledne jsme pluli na Pestrobarevný ostrov. Děti lovily ryby, poznávaly zajímavosti podmořského světa a večer jsme hráli společenskou hru Riskuj. Fotky zde.

Škola v přírodě Horní Bečva - 5.den PDF Tisk Email

skola v prirode horni becva 5 den Námořníci z Marklovic – Horní Bečva – DEN PÁTY
Dnes v dopoledních hodinách za námi přijeli dva sympatičtí instruktoři Martin a Kuba, kteří pro nás měli připravený zábavně naučný program s názvem LANOLOGIE. Nejdříve nás naučili důvěřovat si a dělat si vzájemně záchranu. V lese pak pro nás připravili různě obtížné lanové dráhy. Po obědě a důkladném odpočinku jsme se vrhli na výrobu lodí.... lepili jsme, natírali, zdobili. Fotky k nahlédnutí zde.

<< Začátek < Předchozí 1 2 Další > Konec >>

Strana 1 z 2

Projekty

Naše škola je zapojena do projektů:

- Odborná učebna chemie při ZŠ Petrovice u Karviné (IROP)

- Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování - Šablony pro MŠ a ZŠ I (OP VVV)

- Oranžové hřiště MŠ Petrovice u Karviné (Nadace ČEZ)

- Oranžové hřiště MŠ Marklovice u Karviné (Nadace ČEZ)

Vytvoření pracovního místa – vrátný (OPZ)

- Sportovní příměstský tábor 2018 - 2020 (OPZ)

- Diagnostika stavu znalostí a dovedností žáků se zaměřením na jejich rozvoj

Cambridge English

cambridge-logo-500px

Mezinárodní jazykové zkoušky Cambridge English na naší škole.